marți, 29 iunie 2010

Love game

Ajung la parter si imi dau seama ca mi-am uitat telefonu in casa . FUCK . Nu pot sa ma intorc , aduce ghinion . Am avut parte de destul in ultimul timp . Continui sa merg si ma intalnesc cu vecinu' de la 4 . Il privesc lung si scot un banal "buna" , iar el imi zambeste . Un zambet stramb , jalnic.

Nu mai am timp sa o lalai spre liceu si o iau pe scurtatura , desi nu cred ca exista drum mai ciudat decat asta.

Casele inalte par bizare si tacute , ca si cum ar fi toate goale pe dinauntru , la fel ca niste case de pe un platou de filmare parasit . Par goale de oameni , dar pline de amintiri si sentimente inchise acolo.

In sfarsit ajung la liceu si pot sa ma simt in largu meu . Asta pana il vad pe EL . Ca de obicei arata perfect si are o turma de fete in juru lui.

Ma duc la el si nu imi iese decat un patetic " Poti sa vii putin te rog ? "

-Imi pare rau , ii spun aproape cu lacrimi in ochi.

Cam asa incepeau toate conversatiile noastre in ultima vreme.

-Pai ar fi chiar culmea sa nu-ti para.

-Nu vreau sa ne impacam , vreau doar sa ma ierti.

Atat cat am putut sa-l observ , parea ca incearca sa priceapa care este diferenta , dar brusc l-am simtit la o mie de mile departare . Nu putea fi deloc un semn bun . Ochii lui erau ciudati , aproape negri , dar cu lumini stranii in ei . Ca si cum te-ai fi putut uita in adancul lor , tot mai adanc , pana cand cadeai in ei si continuai sa cazi intruna..

Ma saruta . Buzele ii frigeau , la fel ca si limba . Sarutul profund , intens si neasteptat mi-a provocat aceeasi emotie ca si atunci cand primesti un cadou pe care nu stiai ca ti-l doresti cu adevarat . Ne-am imbratisat cu pasiune si ne-am dat frau liber sentimentelor .. pana cand am revenit bursc cu picioarele pe pamant , desi simteam vag ca nu mai judec normal .

-De ce ai facut asta ?

-Ca sa iti arat ce ai pierdut.

Era un joc . Dar el era cel care facea regulile .

Nu stiam ce sa mai zic , nu stiam nici ce sa mai gandesc . De fapt , nu stiam sa mai gandesc deloc.

Pana cand tot ce simteam m-a adus spre o singura idee : O sa intru in jocu lui si o sa joc mai bine decat el .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu