duminică, 28 martie 2010

No love , just dreams - sau cum e sa suferi la greu

Unde sunt toate acele sentimente ? Unde s-au dus fluturasii din stomacul meu? Au disparut . Poate au zburat in stomacul altcuiva . Odata cu ei a zburat si sentimentul de iubire , de dor . Nu mai simt nevoia de tine . Nu mai esti ca o necesitate .

Inainte erai fructul interzis pe care vroiam cu toata fiinta mea sa-l am . Acum esti doar un fruct. Inainte , desi era distanta mare intre noi , aveam inimile , gandurile lipite . Eram una si aceeasi persoana . Acum si sufletele sunt la aceeasi distanta .

Incercam sa-mi demonstrez ca zicala " Ochii care nu se vad se uita " nu e adevarata , dar totusi in fiecare zi ma convingeam ca are dreptate .Toate iluziile cum ca am fi perechea perfecta au disparut cand mi-am dat seama ca noi nici macar nu suntem o pereche .

Nu imi mai gasesc cuvintele , s-a facut intuneric prin gandurile mele . Tot ce stiu acum este ca , desi stiu ca nu ne place sa auzim asta , noi doi nu mai suntem de mult in acelasi film.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu